busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Vi tänjer på gränserna...

Publicerad 2009-11-14 23:16:28 i Allmänt

Hihi, man ska ALDRIG säga aldrig...

Ingen hund i soffan var det ju sagt men igår kunde jag bara inte låta bli :-)
Nya "regeln" är att han får vara i vårt knä i soffan när vi sagt att det är OK... Såå myyyysigt :-)

Idag har vi kursat igen jag å Bosse. Regn ute så han fick ha på sig täcke, kommer ni ihåg att han inte ville  gå med det på? Idag gick han väldigt fint och försiktigt med täcke på, inget drag i kopplet alls, duktig vovve ;-)

Gick riktigt bra på kursen också. Jag var inte på hugget så vi gjorde väl inte så mycket men jag var nöjd med att han gick fint, höll koll på mej och bara voffade lite åt de andra vovvarna :-)

Annars så har dagen gått ut på en hel del fika, fick finfrämmande som ville gratta dottern, trevligt med besök!

Har även börjat packa och inser att jag gärna skulle vilja ha mer med än jag kan få plats med... 23 grader varmt där idag! Lääängtar!!!

Go natt!

Kommentarer

Postat av: Lisa & Gossarna

Publicerad 2009-11-17 21:32:10

Antar att han har sina egna regler när ni inte är hemma ;P och att du snart tänjer på dem igen. Jag VET för vi hade samma regler från början.



Idag tränger Jörgen och jag ihop oss i en soffa medans Qvittra ligger utsträckt i den andra och Shakiro huserar i fåtöljen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela