busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Årets helg...

Publicerad 2013-02-24 20:48:26 i

... i alla fall hittills.

Bandit Rockawards roligheter inledde helgen. Slash headlineade kvällen och det gjorde han som den gitarrkung han är!



Idag blev det en familjedag med lånad skoter.



Om jag hade pengar....
Ett av livets mysterium måste dock luftas: hur kan skoter lukta så gott när man är ute och åker och sedan lukta så illa i kläderna efteråt???

Fler än vi var på sjön och lekte:



Tankat med raketbränsle? När bilen ifråga startade slank det ur min mun "jäklar vilket ljud". Med rynkade ögonbryn upplyste dottern mig om att man INTE ska svära varpå hon sedan snabbt fortsatte med kommentaren "men jävlar vilken bil mamma!" Stum funderade jag över det där om att barn gör som vi gör...

Nu soffposition med sambon och ladda för en sportlovsvecka på jobbet, känns bra. Hoppas på massor av vårsol att sporta i!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela