busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Tungt

Publicerad 2013-02-20 22:13:45 i

Idag stod skoshoping på schemat. Asics hade jag innan och de har jag trivts bra med så siktet var inställt på sådana. Lite förvånad blev jag dock när säljaren förklarade att mina gamla skor var en väldigt enkel modell så om jag var nöjd med dem så funkade nog typ nästan vad som helst?! Hmmm, jag sa inget men konstaterade att så sålde inte hans kollega in nämnda sko för ett år sedan...

Hur som helst så plockade han fram en sko som tydligen ska vara stabil och ha bra dämpning, jag har inte en susning men provsprang och fick lite knytningstips och gillade både sko och pris så dessa blev det.



Nu är de invigda. Hade ett 8km LUGNT pass enligt träningsschemat. Det blev helt otippat tidernas tyngsta pass. Skolkade från sista kilometern och gick den näst sista medan jag funderade över det där med att även om det är tungt att springa så är det ännu tyngre att
inte kunna springa samt att allt träning är bättre än ingen alls. Fy, löpband som jag kunde nöta sönder förr är så tråkigt nu!

Frisören har jag också haft dejt med så nu är håret KORT igen, skönt tycker jag.




Skönt att slänga sig i soffan och mumsa jordgubbar, banan och kesella. De röda bären doftade och smakade sommar, längtar dit!

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela