busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Sköna maj, välkommen!!!

Publicerad 2013-05-01 21:33:00 i

Äntligen första maj! Jag älskar den här tiden på året! Valborg firade vi på banan med lite jobb, grillat och kase ihop med klubbkamrater. Den här bilden på kasen har jag blandade känslor för, den blev häftig men det ser ju nästan ut som att det står någon mitt i elden...
 
Fick fina vårblommor av dottern.
 
 
 
Bosse var med och firade.
 
 
Senare, när vi hittat hem, small det mycket raketer men det bryr han sig inte om, skönt!
 
Idag blev det sol, picknickkorg, brassestol, damm, motormuller och avgaser. Rallycross i Arboga, roligt att träffa flera motorfantaster som jag inte sett sen i höstas och ännu roligare när vår favorit snyggt rattade åt sig en andra plats.
 
Som sagt, sköna maj, välkommen!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela