busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Dä, vovve!!!

Publicerad 2009-09-05 22:14:53 i Allmänt

I dag har jag och barnen gjort en ny erfarenhet, vi var på hundutställning! Det var verkligen hundar överallt i alla tänkbara storlekar och former :-) Utställningen pågår två dagar och jag hörde att 3500 (!?!) hundar deltar! Lilltjejen satt glatt i vagnen och pekade medan hon gång, på gång, på gång utbrast "dä, vovve". Som grädde på moset fick vi även träffa kusin med dotter och gobiten Pärla!



Bosse fick stanna hemma och vila inför eftermiddagens äventyr som bestod av en tripp ner till sjön för att kolla in Jetski tävling, massor av motorer, människor och hundar blev för mycket för vår juvel som drog igång och tokskällde :-( fick gå iväg en stund men kunde iaf gå tillbaka och titta en stund innan det började bli lite jobbigt igen och vi fick gå hem och vila.

Efter lååång vila för Bosse och städning och film för oss andra (gissa vem som gjorde vad?) fick Bosse dagens ena inköp, det gillades skarpt :-)



Hade ju shopat en sak till som dock inte gick hem riktigt... passade ju så där, måste nog fixa ett hål för svansen, hihi! Bosse tyckte den var läskig, ville inte gå med den på så det var lätt att fånga honom på bild ;-)




Tillsist så måste ju bara den här killen få vara med!



Jag är inget riktigt fotbollfan men jag såg reprisen ;-) snacka om i sista sekunden, hatten av!

Nu blir det soffan :-)

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela