busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Inget roligt inlägg...

Publicerad 2013-04-16 09:33:11 i

Gårdagen var en riktigt bra dag, trots spöregn så kändes våren i luften. Löparrundan som började segt blev sen helt otippat en av de bättre trots intervaller.

Barnen var extra goa och har väl aldrig varit så lätta att få i säng??? Sambon och jag fick en lugn kväll framför TV:n men lagom till att jag började slumra in i min skönhetssömn så hör jag nyheterna om sprängningen vid Boston Marathon.

Vad som hänt vet jag ju inte riktigt men två detonationer verkar ju peka mot ett terrordåd.

Hur är den/de personer funtade som isf planerar in ett sådant attentat mitt i en folkfest som dessutom hedrade offer från en skolskjutning?

Vad är det som driver sådana människor? Hämd? Sjukdom? Uppmärksamhet? Jag förstår inte...

Jag finner inte ord men det är vidrigt,

VIDRIGT!

Sänder en tanke till de som idag på grund av detta vansinne vaknar i en mardröm.

Var snäll!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela