busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

VAB-ruari...

Publicerad 2013-02-12 10:27:58 i Allmänt

... har Försäkringskassan så käckt döpt om denna ¨månad till och av de två veckor som gått av Februari så gör det verkligen skäl för det namnet. Många sjuka på jobbet, jag hankade mig fram förra veckan och båda barnen snorar och hostar och idag blev det VAB (Vård Av Barn) med minstingen som parkerat i soffan bredvid mig.
 
Hur som helst så är jag glad att vi (peppar, peppar) klarat oss från influensa och magsjuka...
 
Igår sålde vi vårt hörnskåp så nu ser det inte så roligt ut i vardagsrummet:
 
 
MEN, jag har en plan på vad som ska få fylla platsen, IKEA here I come!
 
Källaren har också en välbehövlig make-over på gång, snart har golv, väggar och tak fått ny färg och vi får ett utrymme att träna på och kanske våra oönskade husdjur jättespindlarna väljer att flytta någon annanstans?!
 
Nu mer mys innan det är dags att fixa lunch och bli avbytt av sambon och åka och jobba en sväng. Kanske jag måste kliva ut och skotta lite snö också trots att jag fick nog av det igår...
 
Dags för lite vår nu tack?!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela