busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Nära nu...

Publicerad 2013-05-03 08:56:31 i

Imorgon är det dags att ta mig an årets första utmaning, att ta mig i mål på min första halvmara.

Naturligtvis så funderar jag över om jag tränat för lite? Hur snabb kommer alla andra att vara? Varför fick jag den här (just då i mitt tycke briljanta) idén? Har jag inte lite ont i knät? Jag nös två gånger igår, en förkylning kanske? Vilka skor ska jag ha? Varför är jag nervös?

Å andra sidan så ser det ut att bli finväder! Jag har ju faktiskt följt mitt träningsschema nästan hela tiden! Barnvakt ordnad och jag och sambon får en dag ihop! Det ser ut att kunna bli deltagarrekord i loppet! Jag tävlar inte, jag utmanar mig själv! Nysningarna beror säkert på pollen! Lite nerver hör till!

Det blir som det blir och det blir bra!





Men, vilka skor ska jag ha???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela