busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Blått är flott?

Publicerad 2013-05-16 19:14:17 i

Vilka härliga dagar! Sol, värme och grönskan sprider sig i raketfart. Jag älskar den här tiden!

I helgen som var så blev det en tur till Söderhamn. Övernattning i bussen och årets första folkracetävling. En rolig tur och både jag och sambon fick åka hem med varsin pokal och bilarna på trailern.

Så här fin var min pärla innan:




Nu har några bucklor tillkommit och motorn måste ses över...

Söndagsförmiddagen tillbringades hos sonens klasskompis vara familj bjöd på en supermysig träff på deras bondgård.



På eftermiddagen hade sonen seriepremiär i fotboll. Det blev en jämn och spännande match, rolig att se.




Rubriken då? Jag syftar på mina tånaglar som inte gör sig i sommarskor. Löpningen har många fördelar men blåa tånaglar är definitivt ett minus och att ha fyra av den varianten är inte flott....

Hur som helst så får jag gilla läget för i slutet av september åker jag med min goa svägerska på Lidingöloppet som hon ska springa för fjärde gången. Ja, jag är också anmäld. Utmaning sa jag va? Japp!

Abborrbacken, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela