busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Fiffiga prylar!

Publicerad 2013-02-16 14:02:00 i

Lördag som inletts med sovmorgon, gofrukost och löptur. Idag har jag klarat av 12 km = årets längsta (hittills). Skön känsla hela vägen och det tackar jag Åke på Uppmans friskvård för. Snälla föräldrar har jag också som var med barnen så jag kunde springa i lugn och ro. Sen var det det där med fiffiga prylar:



Broddarna är guld värda, perfekta både vid jogg och promenader, endast en gång har de gjort mig besviken men det var ju för att jag vänt den ena brodden ut och in... Men det är en annan historia.

Fiffig pryl nummer 1 måste vara den här:



Jag som är uppvuxen med blandband, freestyle, kassetter som trasslade tyckte att CD-skivan var MAGISK när den kom! Tänk att kunna hoppa över låtar med ett klick! För att inte tala om REPEAT-funktionen, oj, oj, oj!

Sen hade jag en kraftig musiksvacka när Piratbay hade sin storhetstid. För dålig uppkoppling...

Men så kom det ultimata, Spotify! Jag älskar det! Musiken med överallt och hur många fiffiga funktioner som helst, snacka om teknikens under! Allt var inte bättre förr!

Nu en liten stödvila inför kvällens uppgift som publik på AMF Årsunda vs Stellan Stars, ja det är folkracefolk men de ska spela hockey. Avslutas med god mat och dryck på Livingroom och kanske, kanske ungdomarna får se några moves...

Ha en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela