busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

...och åter igen gick jag på det....

Publicerad 2012-09-22 18:34:55 i Allmänt

Idag svängde vi ,liksom övriga gästriklands befolkning som det såg ut på parkeringen, in på Valbo köpcentrum. Gjorde ett stopp på Djuraffären för att köpa ny sele till Bosse, hittade även en aktivieringspryl. Vis av erfarenheten så var jag något skeptisk. Till saken hör att Bosse "dödat" flera aktivieringleksaker på några få minuter trots försäljarnas lovord om hållbarhet.
 
Så här lydde förpackningens text:
 
 
Durable vet jag betyder hållbar.
 
Typ fem minuters behandling av vår fyrbening och resultatet blev:
 
 
Kraschad leksak! Som tur är så har han vett att spotta ut gummibitarna iaf...
 
Nej, denna leksak förpassades snabbt till handlingarna och istället åkte en gammal trotjänare fram!
 
 
Världen bästa och billigaste terrierleksak! En lätt ihopknycklad petflaska med godis i. Det tipset tackar vi Bosses uppfödare för, tack, tack! Ja, ja, hundleksakstillverkarna ska väl leva dom också...
 
 
Tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela