busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Livsfarlig???

Publicerad 2012-10-04 20:47:00 i Allmänt

Stolar i den här modellen har vi hemma. Är de livsfarliga?
 
Ja, om de används för mycket! Hörde i veckan uttrycket "the chair is a killer" och det stämmer väl in på vårt samhälle idag. Tänk så många som sitter dagarna långa på sitt jobb eller i sin skolbänk. En av de saker jag uppskattar med mitt jobb är just det att jag inte måste sitta still hela dagarna!
 
Vi har ju en till anledning att komma ut och röra på oss....
 
 
... men när vi har varit inne har vi tränat finmotoriken med dessa:
 
 
Vanliga pärlplattepärlor ställs på högkant på plåt med bakplåtspapper, ja det är pilligt! In i ugnen ca 3-4 min i 200 grader, jag körde med fläkt på och vädring för det är ju plast men det luktade iaf inte. Dessa pärlor ska tåla strykning så förhoppningsvis är det en rätt "snäll" variant.
 
Huxflux så har man nya roliga pärlor att skapa med!
 
Nu lite tv, en arbetsdag och sedan helg igen!
 
Ha det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela