busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Höst

Publicerad 2012-10-11 18:33:20 i Allmänt

Isskrapan har fått premiärjobba den här hösten, kan inte påstå att jag längtar efter mörker, kyla och is... Men än så länge är det i alla fall härliga höstdagar att njuta av!
 
Idag har jag suttit i bilen och på föreläsning hela arbetsdagen, då var det extra skönt att ta en promenad med Bosse. Min nya mobil fick följa med, skoj att fota men lite surt att jag inte kan få Spotify att gå samtidigt som jag använder kameran! Minns att det var så på en tidigare Sony jag hade, någon som vet nåt knep???
 
Finns ju en massa roliga redigeringsprogram både till telefon och dator, jag och barnen leker gärna med dem!
 
Bjuder på ett hopplock från dagens promenad
 
 
Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela