busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Sköna maj, välkommen!!!

Publicerad 2012-05-01 18:50:12 i Allmänt

Som jag längtat efter sol och värme, äntligen!

Bra början på maj men det ryktas att det kan komma snö i helgen? I vilket fall som helst så har jag förpassat snöskoveln till källaren och tänker inte ta fram den förrän tidigast oktober!

I lördags var jag med L på Livingroom för att käka middag och sedan se Hardcore Superstar. Lite fundersamma blev vi när vi möttes av skränande storbandsjazz, inte riktigt vad vi tänkt ackompanjera middagen med...




Senare på kvällen var det vi som skränade med Hardcore, instämmer med arbetarbladets recensent som gav grabbarna full pott!


Förberedelserna inför folkracesäsongen är i full gång. Bilar ska fixas, bussen städas och packas och hemmabanan ses om.

Ser fram emot första tävlingen som blir i Film på lördag. Tagga, tagga!

I veckan är det även dags för andra träffen med Tjejmilengänget. April månad resulterade i 35 km jogg för min del. Gör ju inte ont direkt att dra ut när vårsolen tittar fram.



Nu blir det en långpromenad med Bosse i kopplet och Five Finger Death Punch i lurarna, skön avslutning på en långhelg som innehållit det mesta av det bästa.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela