busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Klipp & boll

Publicerad 2012-05-10 19:50:25 i Allmänt

Nyss hemkommen från dotterns första fotbollsträning / lek med boll. Som hon längtat och det var hon inte ensam om, det måste ha varit runt 30 barn där trots att det regnade!

Idag var det även premiär för henne att leka frisör... Tur att hon testade på sig själv och inte nån stackars kompis!


Efter att ha fällt några tårar när jag upptäckt vad som hänt så konstaterade hon: "det vart rätt snyggt och det finns många som har så här"...  Jag kan väl säga så mycket som att det kunde ju ha varit mycket värre. Jag kan även säga att sist jag var till frisören så sa hon till mej "det är ingen bra idé att klippa sig själv".

Äpplet faller inte långt ifrån...

Har även varit och hälsat på mina morföräldrar idag. Händer allt för sällan men desto roligare när det väl blir av!

Till sist:

Igår så blev jag rätt full i skratt på min och Bosses kvällspromenad:



Det finns säkert en vettig anledning men det ser ju skoj ut!

(Ja, vi gick lugnt och sakta över bulorna.)

Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela