busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

150 års fest!

Publicerad 2012-05-17 12:37:43 i Allmänt

I lördags var det vår tur att gå på SANDVIKS 150 års fest.
Nära 3000 personer kom till Göransson Arena för att delta och då jag vet att åtskilliga tusen ska göra sitt besök den här helgen så väljer jag att inte berätta mer än så att det var en toppenkväll och att de som fixat arrangemanget absolut är festfixare av rang!

Måste också ge Jerry Williams en extra eloge, han gjorde Ted Ströms Vintersaga (kanske mest känd i Monica Thörnells tappning?) med sån känsla, ståpäls? JA!!!

Nedan ett smakprov men inte från Göransson Arena



På söndagen var det dags för nästa show. Den här gången var det vår 4-åring som stod på scenen med sina kompisar på Ackes danskola. Så härligt att se all rörelse- och musikglädje!

Under veckan har jag inte gjort många knop då jag åkt på en rejäl förkylning. Ihop med pollenallergi är det inte ett dugg skoj... Surt också att inte kunna göra löpträningen, inte ens promenader har jag orkat, suck!

Så är det ofta, när jag känner att jag är på gång med träningen så blir jag sjuk. Har hört någon förklaring om det där med att immunförsvaret kan sänkas i samband med träning men det är ändå sååå tråååkigt.

Nog gnällt, förhoppningsvis är jag i alla fall pigg till tisdagens vårrus.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela