busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Bra humör = dåligt minne

Publicerad 2012-03-25 21:16:51 i Allmänt

Denna helg inleddes med ett besök på leklandet Delfinen i Gävle. Ute var det ju finväder vilket resulterade i få leklandsbesökare och våra barn samt deras kusin kunde härja runt tämligen ostörda. De hade jätteroligt! Jag och sambon passade på att sitta i lugn och ro och prata varvat med bus med barnen.



Till Delfinen åker vi gärna fler gånger!

Bosse har fått följa med till stan för lite miljöombyte, Det var en ivrig och ganska hispig hund till att börja med men ganska fort lugnade han ner sig och vi kunde ta en promenad. Oj, oj, oj så mycket det fanns att nosa på:



Många stumpvifningar fick jag se och glad blev jag när Bosse lät bli att skälla på andra hundar.

Har skojat en del om att Bosse äter med sked, här är bildbeviset:



När skeden ligger i matskålen så kan han inte glufsa i sig maten för fort!

Idag har äppelträdet fått sig en rejäl omgång, det mesta av det ligger nu på släpkärran...

Jag har även hunnit med en joggingtur och detta stämmer verkligen på mej:



Jag älskar Spotify och utan mina spellistor skulle mina turer inte vara ens hälften så roliga.

Hittade även denna artikel och den förklaringen köper jag utan att blinka:



Undra på att jag minns dåligt ibland!
Det har ju hänt att jag varit på tokroliga fester och (helt felaktigt) trott att minnet sviktat av andra orsaker...

Till sist...

...STORT GRATTIS TILL GULDET SAIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela