busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Guldvittring och sjukstuga

Publicerad 2012-03-31 15:01:31 i Allmänt

Igår vaknade sonen med halsont men gick till skolan med siktet inställt på kvällens besök på Läkerolen för att se Brynäs spela semi. Under dagen blev han dock hängigare men till matchen ville han! Halvvägs till Gävle insåg han dock sina begränsningar och ville vända hem...

Tack vare en snäll farfar fick i alla fall jag och sambon se matchen på plats men sonens biljett fick vi skänka bort till en okänd ung tjej som blev väldigt glad. Ännu gladare blev säkert också hon när de dängde till och vann med 4-2! Nu får vi väl hoppas att vi lyckas fixa så att sonen får se en match trots allt. Stämningen i arenan var ju magisk!!! Kan inte låta bli att minnas 1999, visst känner man guldvittring?

Idag blev det ett kort dansbesök med dottern då hon efter halva tiden ville åka hem för att hon inte mådde bra. Själv känner jag mig inte heller helt pigg så det passade väldigt bra att krypa upp i soffan med mina små och mumsa lördagsgodis och titta på film.

Sambon är borta hela dagen på utbildning för att vara ledare i sonens fotbollslag. 8-18 skulle de hålla på så jag antar att han är fullproppad med nya kunskaper när han kommer hem...

Idag är det ju "Earth hour" men jag hör inte till den skara som kommer att stänga av TV:n. Istället försöker jag att spara på vår miljö varje dag... Är väldigt medveten om att jag kan även i detta fall göra mer men lite är i alla fall bättre än ingenting.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela