busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Juni?

Publicerad 2012-06-16 12:27:54 i Allmänt

Enligt kalendern så är det nu juni månad och sommar nu men det stämmer inte riktigt överens med verkligheten...

Skolavslutningen är dock avverkad och sommarlovet inlett. Sonen är mycket nöjd över sitt år i första klass och ser fram emot tvåan! Mycket har han fått vara med om under detta skolår och massor har han lärt sig!

Bland annat har han tillverkat detta charmiga troll som nu bor i vår trädgård.



Jag tycker att det ser ut som mumintrollet.

Vår skolavslutning är otroligt fin då den är i byns vackra kyrka. I år bjöd alla barn på sånguppträdande, vilken kör det blev!

Sommarlovet inleddes sedan med att vi firade sonens 8 års dag. Helt otroligt vad tiden går fort när man har roligt!



Annars har det handlat en hel del om fotboll. Jag är måttligt intresserad av vad det svenska landslaget sysslar med men det finns ju andra som gärna vill se så många matcher som möjligt...



Visste ju sen tidigare att Bosse gillar bollar men på TV?

Jag gillar sonens matcher mycket mer. Idag var det dags igen och som de senaste gångerna blev det förlust men vårt härliga gäng kämpar på och lär sig nya saker hela tiden.

Bollsinnet måste sonen ha fått av mig för jag har då inget kvar men faktiskt har ändå en boll blivit min nya träningskompis...



Ska försöka få till en dejt med den senare idag men först lunch.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela