busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Änglar

Publicerad 2012-01-11 10:35:51 i Allmänt

Ni kanske minns mina ståltrådspyssel?
Några såg till och med att det ena projektet skulle föreställa en ängel.
Denna ängel fick sedan bli blomdekoration, mycket finare tycker jag!



Skam den som ger sig,
så här blev version två:



Jag gillar den mycket mer än dess föregångare!

Annars så rullar det på... Vårterminen 2012 har dragit igång, bara namnet VÅRtermin gör att det känns bra.
Solen visar sig mer, det är ljusare, jag gillar´t!!!

Helgen var mycket trevlig, släktträff så vi fick träffa lilla H 7 månader sen middag hos bästa M med MASSOR av god mat och skratt!

Bosse har varit lite irriterad i ett öga men det verkar ge med sig.
Annars så har han varit mycket lugnare den sista tiden, koppelgående går bättre liksom hundmöten. Kan det ha att göra med att han uppnått den mogna åldern 3 år???

Nu snart dags att vandra mot jobbet för en stängning, helt ok när det bara sker en gång i veckan.

Ha det gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela