busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Klapp och spark!

Publicerad 2012-02-01 08:24:18 i Allmänt

1a februari idag, skönt.

Dags att summera januari:

25 kilometer jogg

30 min simning

1 gympass

och igår avslutade jag med

75 minuter skidåkning.

Plus alla härliga promenader med Bosse.

Ger mej själv en klapp på axeln för att jag kommit igång och även en stor spark i baken för att tagga till och fortsätta! Februari har i år 29 dagar och tanken är att under den tiden ska ovanstående matchas!

Jag har mumsat mer grönsaker och druckit mer vatten. Sötsaker har jag såklart ätit men det har jag faktiskt ingen plan på att sluta med! Det lustiga är dock att mitt sötsug minskar i takt med att jag rör på mej mera!

En bra början känns det som!

Nu dags för mysfrukost med dottern då vi har sovmorgon idag.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela