busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Hjärtan <3

Publicerad 2012-02-14 18:03:55 i Allmänt

Idag är det alla hjärtans dag.

Jag försöker därför att fira denna dag på en lagom nivå, ogillar att en dag som egentligen handlar om att visa varandra uppskattning har blivit en dag då många tycker att man visar varandra uppskattning bäst genom att ge bort dyra saker. Men å andra sidan så gillar jag ju att fira så det har jag gjort.

Idag lät jag barnen på jobbet höra på Love songs till frukosten. Chefen bjöd på hjärtgodis. Hemma bakade jag och dottern cupcakes med hjärtan och bjöd in mina föräldrar på fika.



Bästa sonen hade gjort superfina kort, ett till oss var i familjen, sånt värmer mitt hjärta!



Passar också på att puffa för Hjärtebarnsfonden,



(bild lånad på nätet)

de behöver bidrag året om men just idag passar det ju extra bra!
Om du SMS:ar HJÄRTA till 72 980 så skänker du (liksom jag) 50 kronor, annars kan du kolla in ett fik nära dej så kanske du under februari kan köpa dej lite gofika och samtidigt stödja fonden!

Underbart att det är så ljust ute både på morgonen och sent in på eftermiddagen!
Fågelsång, solsken och takdropp, jag känner våren komma smygande!

Så här härligt var det på morgonpromenaden igår:



Släppte lös busen. Det är inte lätt att fånga en flygande terrier på bild...

 

... funderar på om han lättar från marken tack vare sina flaxande öron?

En kram från hjärtat till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela