busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Helgen som gått

Publicerad 2012-02-27 10:22:54 i Allmänt

I helgen jobbade sambon så jag och barnen fick roa oss på egen hand.

Det resulterade i ett besök på Järnvägsmuseet i Gävle. För 4-åringen var det nästan för spännande emellanåt men sonen stortrivdes. En framtida lokförare kanske?




Tog en tur hem till L också för en snabbfika och fick samtidigt se vad fint hon fått i nya lyan!

Kvällen tillbringades naturligtvis med schlager, jag gillade Lisa Miskovsky och Dynazty mest, barnen älskar ju Danny så de var som klistrade under hans framträdande.

Söndagen tillbringades i solen. Inte mycket snö kvar i pulkabacken men jisses vilken fart man fick!
Jag är glad att jag inte bröt nåt ben, blåmärkena kan jag leva med...



Nu måste jag rusa mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela