busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Tiden rusar, och jag med!

Publicerad 2012-04-18 10:48:09 i Allmänt

Mycket som ska hinnas med så det blir en kort uppdatering...

Har haft första träffen inför Tjejmilen. Härligt gäng och en ledare som samlade ihop massor av pluspoäng. Viktigaste rådet var nog i mitt fall att skynda långsamt för att bygga upp kroppen och minska risken för skador. Fick även träningsprogrammet för första veckan, pass 1 är avklarat ihop med Bosse.

Brynäs spelar finalspel så man blir alldeles nervös, hoppas få tag på biljetter till imorgon.

Folkracebilarna ska fixas för i helgen ska jag på kurs och tävling. Skoj att säsongen drar igång igen!

Nu dags att dra mot jobbet.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela