busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

En röst?

Publicerad 2011-10-29 16:11:35 i Allmänt

Ja, en sån skulle jag vilja ha just nu, en röst alltså. Vet inte riktigt vart min tagit vägen?
Kanske den blev kvar på Rosenserienvisningen jag hade i veckan? Jag har ju en tendens att babbla på när ämnet blir kroppsvård...

Passar på att puffa för den här filmen



Pratar ju en hel del på jobbet också....
Ett av barnen på jobbet utbrast igår:
-Meeen, fyyy va läskig du låter! precis som en häxa!!!
Ja, ja, passar väl bra i dessa Halloweentider...

Ikväll ska sonen på skoldisco, utklädd med spindlar, kanske kan komma en bild senare.

Gjorde nyss ett tappert försk att träna lite med rallylydnadsgänget men det var svårt att få Bosses uppmärksamhet utan röst...
Han var inte särskilt sugen på att ha koll på mej men lät i alla fall bli att skälla ut de andra deltagarna,
alltid något!

Nu ska jag kurera mig med honung, vatten och äpplen. Kanske whiskey också kan fungera?
Det är ju så tråkigt att vara tyst!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela