busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Grönare på andra sidan?

Publicerad 2011-05-08 20:25:44 i Allmänt

Lilltjejen valde att spendera helgen i Lingbo.
Sambon har jobbat medan jag och sonen haft sovmornar och mest tagit det lugnt.

I lördags hade vi lite hindervård på agilityplanen. Bosse fick vara med och titta på då min tanke var att vi skulle träna efteråt. Lite hann vi köra innan mitt monster fick för sig att det var bäst att visa kompisen (de brukar vara sams) Kicken sin värsta sida... Grrr, sluttränat.

Hem och käkade mumsigt med bästa L som gäst sen drog vi igång hemma SPA.
Med bubbel och jordgubbar så blev det riktigt lyxigt!



Vi tvättade, peelade och smorde ansikte, händer och fötter!
Nedan en variant på fotbad, under sockan verkar vegetabilisk tvål med platspåse på.
Fungerade finfint, sen var det bara att gå loss med fotfilen.



Idag har vi varit med på hundpromenad sen for vi och hämtade upp lilltjejen.

Sen var det ju det där med om gräset är grönare på andra sidan?
Ja, inte vet jag men det på min sida är iaf tillräckligt grönt för mig men vår vovve och grannens vill nog bra gärna testa varandras sidor...



... men de låter inte ett litet staket hindra dem utan busar ihop på varsin sida!



Grannhunden är mycket yngre än Bosse men så cool!

Nu blir det soffan innan det är dags att knoppa,
planeringsdag på jobbet imorg!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela