busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Tid...

Publicerad 2011-05-14 14:47:32 i Allmänt

I torsdags kom S från Rosenserien hem till mig. Jag har bestämt mig för att på hobbybasis sälja deras produkter via hemförsäljning. Ska bli väldigt roligt men vad mycket det finns att komma ihåg om alla produkter!
Några vänner kom hem för att testa produkterna och fika och lyssna på S som är otroligt kunnig i ämnet.
Ja, ja, någonstans ska man ju börja och om 15 år kanske jag är lika påläst!

På fredagskvällen fick jag helt plötslig en hel helg med egentid då resten av familjen styrde bussen mot Västerås för en helg med Rallycross.

Själv hoppade jag in M:s röda fara, plockade upp L på vägen och sen for vi till Gävle för middag på Helt Enkelt. 
Jösses vad jag åt! Underbara musslor till förrätt och pasta med oxfile som varmrätt, mums, mums, mums!

Idag blev det rejäl sovmorgon, frukost i soffan och sen en promenad med Bosse längs med stranden.
Hemma igen blev det film och soffmys med Bosse.

Det är konstigt det där med tid. När allt går i hundratio och alla drar och sliter i mig så vill jag inget hellre än att få tid för mig själv och när jag väl får tid för mig själv så blir det tomt och ensamt...

Ska försöka göra lite nytta men sen blir det nog en bok och en kopp kaffe i solen.

Kvällen ska tillbringas med brorsan och M med melodifestival som ackompangemang!

Får vad jag hittar på imorgon...




Det sägs ju att det kan vara bra att längta lite...

Nä, nu skiner ju solen och då kan inte jag sitta här längre!!!

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela