busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

På bloggfronten intet nytt...

Publicerad 2011-05-17 20:43:19 i Allmänt

Kommer inte på nåt att skriva om!?
 eller, jo...

en åtta år gammal elev frågar mig:
- hur gammal är du?
jag svarar sanningsenligt:
-snart 36...
blixtsnabbt kommer konstaterandet:
-mäh, vad ung du är!

Undrar vad h*n jämförde med? 

Hihi, nej då, ålder är inget som skrämmer mej, 
jag hoppas bara att jag får vara med ända tills jag blir hundra år!

 Igår såg jag Kalla Fakta där de tar upp hårfärg och skadliga kemikalier.

Heja, heja er som faktiskt ställer industrier, läkemedelsverk osv mot väggen och som förklarar för oss som inte är så insatta i frågan.

Heja, heja!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-18 22:35:24

Och häromdagen började vi diskutera hur gammal jag var...gissningarna blev allt från 17 till 83 ;))

Sen var det någon som pratade om att h*n ville bli 99 eller åtminstone bli en gammal gubbe på 43 ;) De är underbara de små liven.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela