busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ledig dag...

Publicerad 2011-05-19 21:43:12 i Allmänt

... var det för mig och barnen idag.

Efter sovmorgon och långfrukost drog vi till stan för att handla lite nödvändigheter som överdragskläder och skor åt barnen samt skålar och handdukar till min nya hobby. Idag hade jag turen med mig och hittade bra saker till väldigt bra priser, känns helt OK!

Lunch blev det på resturang Gyllene M:et, även känt som Mc Donalds...

Hemma packades saft och kakor sen gick vi till lekparken/rampen. Fick sällskap av H och två av hennes barn så vi parkerade oss på filten och babblade medan barnen lekte, cyklade eller gjorde oss sällskap på filten.

En del tvättning och en långprommenad med Bosse har också hunnits med.

Lilltjejen ville prova ta bort stödhjulen från sin cykel.



Misstänker att de snart sitter fastskruvade igen men hon är envis och orädd så helt säker är jag faktiskt inte.

Brukar ju bjuda på lite bilder på de väsen jag möter i naturen.

Den här krabaten sprang Bosse bokstavligen över här om dagen.



Väldigt slö...

Nu är det dags att packa inför morgondagen.
Börjar tidigt och det innebär att jag får gå hem tidigt med en hel helg framför mig, nice!!!

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-05-20 20:53:22

Klart att hon snart kan cykla utan stödhjul...Orädd som hon är ju... Äkligt liten orm...... Ha en bra helg / Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela