busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Besökt Drömkåken.

Publicerad 2011-05-02 22:07:41 i Allmänt

Idag blev det en annorlunda dag på jobbet. Fick tid till planering samt en tur till IKEA för att handla till fritids. Oj, vad vi shopade loss! Nu finns det en hel del som ska skruvas ihop...

Kvällen har jag tillbringat i Drömkåken, ja inte min drömkåk utan ett hus i en lite by här ute som kallas för just Drömkåken. Där pågår en massa spännande som ni kan kika på här.

Just ikväll var det storseans med två glada tjejer.
Jag tror ju som ni kanske vet på det mesta men försöker ändå använda kritiskt tänkande.
Jag har aldrig tidigare varit på en seans av något slag. Det närmaste jag varit är när jag och några vänner för minst 15 år sen besökte en tant som spådde i kort. Spådommarna skrev vi ner åt varandra och de skulle slå in inom fem år men mej vetligt så har inget stämt!?

Den här gången fick flera bekanta hälsningar från anhöriga i andevärlden och mycket av det som sades under kvällen vet jag stämmer på dessa människor.

Själv fick jag ingen hälsning men mer nyfiken blev jag!

Ha det gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela