busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Ännu en underbar dag!

Publicerad 2011-05-26 21:14:36 i Allmänt

Torsdag igen men den här torsdagen var min sista lediga torsdag för från och med juni jobbar jag heltid igen och till hösten blir det 75% fördelat på 6 timmar 5 dagar i veckan, känns bättre faktiskt!

Hur som helst så har denna torsdag varit väldigt bra, har varit ute i solen nästan hela dagen!

Hundpromenad, gräsklippning, lek och däremellan...



... tänk att ibland så smakar en kopp kaffe extra underbart gott!

Har också målat klart min folkracer som ska luftas i helgen,
tog en burk som fanns i garaget, färgen täckte bra men vacker är den inte.



Babyblå, brrrr. 

Sambon hade en bil målad i samma färg i slutet på 80-talet
men det kan väl knappast vara möjligt att den färgen kan ha överlevt till nu????

Ser fram emot att köra på Kyrkberget, gillar den banan massor!
Spännande att se hur en opel uppför sig med mej bakom ratten...

En av mina absoluta favoriter visar sig ofta nu:



Härligt!!!

Hoppas att ni alla får en härlig helg,

har ni inget att gör så kan ni ju åka till Kyrkberget och kolla in den babyblå!






Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-05-27 09:46:14

Babyblå, så fint ju.... ;) Men jag gillar oxå liljekonvaljer, och så luktar dom såå gott...



Ha en bra dag i kyrkberget i helgen....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela