busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Snö = Pöl...

Publicerad 2011-03-19 20:22:55 i Allmänt

Underbart väder idag! Klarblå himmel och strålande sol, gillart!

Blev en promenad med familjen plus sonens kompis bort till pulkabacken.
Konstigt nog så var vi helt ensamma där så Bosse fick springa lite lös. Kan lova ett det var en lycklig hund som for upp och ner i backen! Tycker att han skötte sig bra mest hela tiden men när jag började åka och han satt fastkopplad i ett träd gav han prov på skönsång utan dess like, kanske han blev orolig för gamla tantens hälsa?



Min underbara familj!

Väl hemma igen fick jag torka golv då resultet av en hund som mumsar mängder med snö blir en hund som lämnar mängder med det som en gång var snö som ska ut igen... Stackarn såg förvånad och skamsen ut... 

Värt att notera är att Bosse skött sig exemplariskt två gånger idag när det kommit besök,
inte ett skall, han har hållit sig bakom mig tills gästerna kommit in och sen hälsat i lugn och ro och varit nöjd så.
Han har även haft skoj med sonens kompis vilket är bra! 
 
Framåt kvällskvisten tog jag med Bosse på en promenad ner till sjön,



man kan inte annat än gilla Årsunda!

Nu är barnen nattade och vi tar fram STORA godispåsen och kikar på en film.

Go kväll!

Kommentarer

Postat av: Mona

Publicerad 2011-03-20 09:26:41

Heja Bosse!! :) Fast de är ju du som gjort jobbet! Bra!! Skriv upp dessa framsteg så du kan kolla tillbaka, risken finns att de blir nått litet bakslag framöver. Å då tar du fram å läser hur duktig ni varit å fortsätter jobba framåt! Kram till er alla!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela