busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Hej på er bloggvänner!

Publicerad 2011-03-08 21:04:32 i Allmänt

Det var ett bra tag sen sist...

Klarade mej rätt bra från träningsvärk efter min skidtur men det gjorde inget att det var sportlov dagen efter så jag hade det mycket lugnare på jobbet än vad jag brukar.

Har även hunnit med att vara ledig själv i slutet av veckan vilket resulterade i nystädat hem samt utflykt med barnen till Lingbo ena dagen och Leklandet Djungelcity den andra, trevligt!



Barnen drog igång lek med "farbror" Moltas, jag tror alla tre hade lika skoj...
Bosse var också med men på läktarplats i bilen, han gjorde oss väl medvetna om att han fanns där om man säger så... Sen fick han träffa Simbra men hon var inte riktigt lika tålmodig som hon brukar vara så det blev inget busande. Förstår henne, vem vill ha en snorvalp bjäbbandes omkring sig? ;)

Lördagen tillbringades i Järboskogen för att kika på rallybilar...



... lite ovant för teamet att stå i skogen istället för på service / i bil kanske???

Sen var det dags för årets drabbning i tjejhockey. Vi var bara 8 utespelare så det blev för lååååånga byten alldeles för ofta ;) Vi fick stryk men kämpade tappert tycker jag! Hade träningsvärk i armarna efteråt (!?). Kanske jag hade stöttat mig på klubban eller nåt? 



Döm själva, jag är mitt i bild, inte helt avslappnad åkstil trots att jag tycker att den blivit bättre.
Skoj var det och lika skoj hade vi på Livingroom efteråt med grillbuffe, skratt och dans!

Nä, nu blir det en glutt på TV:n innan det är dags att sova så jag orkar med jobbet imorgon...

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela