busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Bo!

Publicerad 2011-06-05 21:01:57 i Allmänt

Idag när barnen kom hem efter en övernattning hos farfar & B brydde de sig inte så mycket om mej utan ropade istället i kör efter Bosse. Anledningen var att de hade koll på att det stod Bo i almanackan idag och därför hade de namnsdagsgodis åt vår fyrbening. Oj, så glad han blev!



Jag har varit rätt seg idag. Anledningen är en mycket trevlig grillkväll som dock innehöll lite för mycket av det goda dvs i mitt fall rosevin...  Hoppsan!

Ingen större skada skedd dock för barnen var ju utlånade så ingen har lidit av att jag spenderat förmiddagen på sofflocket. Ja, skulle väl kunna vara dammsugaren då som säkert är hungrig på dammråttor men den får vänta!

På kvällskvisten tog vi en familjepromenad ner till sjön, härliga Årsunda!



Barnen var badsugna men får vänta ett tag till.



I fredags blev det middag på O´learys med två vänner sen gick vi till Wasteland och lyssnade på Kickstart.
De var duktiga och deras sångerska är grym! Det bästa är att de gör covers på musik jag gillar.

Lite jobb på banan har också hunnits med, på lördag är det dags för hemmatävling tillika deltävling två i X-cupen.
Mitt upplägg är att inte fega, dags att börja tagga till redan nu!

Nu gör jag sambon sällskap i soffan, Big Brother final på TV, men jag kan ju läsa tidningen eller nåt.

Go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela