busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Tvärstopp!

Publicerad 2011-07-03 15:10:21 i Allmänt

Så där då, då var det en vecka sen sist jag uppdaterade så det är väl dags igen.

Veckan har varit otroligt varm, vilket väder!!! Jag har jobbat men har tillbringat kvällarna på stranden, som att vara utomlands! Inte förrän framåt åtta på kvällarna har vi letat oss hem igen.

I helgen var det dags för ännu en deltävling i x-cupen, denna gång på Rörbergs motorstadion.
Gick väl sådär i kvalen, tyckte att det var halkigt och emellanåt gick det lite väl brett...

Dottern förklarade på morgonen att om jag ville vinna så skulle jag trampa "så här hårt på gasen för då går det fortare" medan hon stampade rejält med högerfoten i golvet.



Mina poäng räckte till en c-final och då jag var först in  fick jag välja startspår först. Efter en hel del velande valde jag 2an, skulle med facit i hand ha tagit 3an istället för så här gick det:



Man kan väl säga att jag lydde dotterns råd och höll i sen small det bara och det enda jag hann tänka var att måtte jag inte slå över staketet för i dammet anade jag en reflexväst, misstänker att den funktionären inte står nära räcket nästa gång jag kommer farandes ;-) Tur att det gick bra!



Med mej gick det bra men min redan innan stukade bil mår inget vidare, nu sätter jag mitt hopp till sambon, släggan, portopowern och svetsen...

Bilderna har jag fått låna av Gamfilm som var på plats med kameran i högsta hugg, fler bilder finns här.
Niklas var också ute med kameran, hans sida hittar ni här.

Idag blir det en lugn dag sen har jag bara tre arbetsdagar kvar innan jag får min fem veckor och två dagar långa semester som inleds med Getaway rockfestival ihop med bästa L, som jag längtar!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela