busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Uj, uj, uj...

Publicerad 2011-01-23 19:51:51 i Allmänt

Idag blev det en tur till köpis med familjen för att inhandla ny mobil åt me. Har läst test i massor den senaste veckan och då de dyra telefonderna inte riktigt fullt ut erbjuder det jag söker så blev det en billigare variant nämligen en HTC Wildfire.



Just nu ligger den på laddning sen ska det bli spännande att se om jag får fart på den...
Spotify premium med så nu har jag tillgång till all härlig musik på mina promenader!

Blev ett besök på IKEA också för lunch och inköp av ett nytt kök,
nämligen det här:


Har gjort en rejäl rensning på lilltjejens rum (dags för Blocket eller loppis) och kunde inte motstå detta då hon (och även sonen ibland) gärna svänger ihop en pannkaka eller så. Ligger dock kvar i kartongen ännu så det roliga har vi framför oss...

Sen lämnade vi barnen hos snälla L och S-E så vi kunde fara ner till ishallen för ett skridskopass.
Herregud vad vinglig jag är! Gick dock bättre kroppsligt än vad jag trott, visst är flåset dåligt men jag kunde ju vara med iaf!

Nu är det dags för söndagskvällens höjdpunkt,

SOLSIDAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela