busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Spårsnö?

Publicerad 2011-02-12 14:17:46 i Allmänt

Helg, strålande sol, inte allt för kallt och inga sjukdomar lockade mej till att leta fram skidor åt barnen samt packa matsäck och dra på Bosse vintertäcket. sen tog vi bilen ner till IP för att åka skidor.

Ridå. Oskottad parkering och defenitivt inga spår.

Skam den som ger sig, vi styrde kosan mot sjön för att åka i eventuella skoterspår.
Parkering fanns och även spår, så här glad var lilltjejen...

 

Det höll i sig i typ två minuter sen var ALLT fel,
tre år är en spännande ålder....

Sonen gjorde allt för att hålla humöret uppe trots dåliga förutsättningar...



Han har blivit duktig på att hålla koll på skidor och stavar men idag var det svårt.

Fram med fikat istället, skönt i solen men den uppfattningen delades inta av treåringen, suck...

Som sagt, skam den som ger sig! Väl hemma drog jag på mig skidorna och spårade en bana på baksidan.



Nu hoppas jag på lite lagom töväder och en dag med strålande sol även imorgon så blir det skidåkning på hemmaplan och picknik på verandan.

Fick hjälp att spåra av den här gobiten



Han spårar dock mest rådjur och sork...

Ikväll blir det till att fira en nybliven 40-åring, trevligt, trevligt!

Ha en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela