busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Klar!

Publicerad 2011-02-27 19:03:37 i Allmänt

Idag avverkade jag och mina kollegor sista etappen på Kommunklassikern.
På schemat stod 2,5 mil skidåkning. Vi möttes av superfina spår med få backar, vädret var också lämpligt för skidåkning och sambon hade lyckats valla rätt bra, lite bakhalt i motlut men annars väldigt bra glid!



Äntligen i mål, lite sliten i ljumskarna...

Är rätt mör i kroppen nu, bättrade på mina spaghettiben med lite hockeyträning på kvällskvisten. En vecka kvar till match och vi är ont om folk och jag kan fortfarande inte åka skridskor...

Nu blir det pizza och sen solsidan och till det en stor chokladbit som jag absolut tycker att jag gjort mig förtjänt av!
Ska iofs dela med sambon men han har också skidat idag så han är lika väl värd det!

Nu kom pizzabudet!

Ha det bra!

Kommentarer

Postat av: Maria H

Publicerad 2011-03-01 16:09:27

Grym du är - 25 km skidor är ingen lek. Kul!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela