busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Vinter

Publicerad 2011-12-20 21:01:24 i Allmänt

Idag har det varit en riktigt fin vinterdag!
Snö och solsken är en bra kombination.

Mindre bra är kombinationen blötsnö och träd...
Så här ser mitt älskade Hagtornsträd ut:



Bortom all räddning misstänker jag. Kanske duger till att vara klätterträd ett tag iaf?
Efter lite motorsågsjobb alltså!

Många i byn har varit utan ström sen i söndagskväll pga att träden i skogen beter sig på samma sätt. Vi har klarat oss med kortare avbrott som tur är. Det blir riktigt mörkt när man är van vid grannar och gatlysen.

Idag har sista julkapparna inhandlats, det var väldigt lugnt i affärerna, undrar om det blir superrusch på fredag när löningarna trillar in? Inte kommer jag att vara i någon affär då iaf! 

Tränar vidare med mina trådar, igår blev det en julstjärna:



Bling, bling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela