busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Hur har ni gjort?

Publicerad 2011-12-22 21:12:11 i Allmänt

Nu har i alla fall jag gett ett bidrag både till hjärnfonden och cancerfonden. Inga jättesummor men det är ju som bekant så att många bäckar små tillsammans bildar en stor å...

Vad jag önskar att ingen skulle behöva drabbas av dessa vidriga sjukdomar! Varken personligen eller som anhörig men verkligheten är ju tyvärr inte så. Verkligheten är ju att vi alla berörs av dem. Man får helt enkelt sätta sin tillit till forskningen!

Någon form av "hjälpjulklapp" tror jag faktiskt att de flesta av oss kan ta oss råd att ge och som tur är finns det ju även många insamlingar för dem som inte har möjligheten, dem kan man ju också tänka på ;)

Dan, före dan, före doppare dan!

Kommentarer

Postat av: lena

Publicerad 2011-12-22 21:48:01

Tack......



Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela