busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Fullt upp!

Publicerad 2011-12-12 21:00:18 i Allmänt

Som vanligt så här i december så är det fullt upp! Mycket att hålla reda på men även mycket skoj!

I torsdags var vi till Forsbacka Wärdshus för julfest med jobbet. God mat och trevligt.

I fredags var det Novellfest på jobbet. Min skolas svar på Nobellfesten med långbord, finklädsel, pampig musik, tal, kungligt besök och naturligtvis delades Novellpriset ut!

På kvällen åkte vi till Gävle på 30-års partaj, skoj men vi for hem rätt tidigt.

I söndags hade Ackes dansskola uppvisning på folketshus i Sandviken. Första gången som dottern stod på scen, det fixade hon galant! Vi, liksom alla andra i salongen, var såklart väldigt stolta!

Efter en lunch i Sandviken åkte vi vidare till Furuviksparken för lite julstämning.



Så fint med alla lampor, mrashaller och eldar. Det blev karusellåkning, tomtebesök, ponnyridning, ormklappning, besök hos schimpanserna, fantastisk eldshow och glögg.

Har ni inte varit dit så tycker jag att ni ska göra ett besök!

Nu är det dags att ladda inför morgondagens luciafirande sen tycker jag att det är dags för mina tomtar att få komma upp ur källaren och lufta sig lite...

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela