busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Härliga helg!

Publicerad 2011-08-28 21:36:38 i Allmänt

Vilken helg det varit!

Grabbarna drog på rally cross och jag och dotra fick "tjejtid" hemma.
Vi passade på att besöka några av Årsundadagens aktiviteter, bildspel från AB finns här.
jag passade på att shopa en till ängel från Lilla Boden.

Vi tittade även på kaniner och E fick rida



Vädret inbjöd till ett strandbesök, förmodligen säsongens sista....



Lördagskvällen tillbringades på Årsundas finaste veranda med härliga vänner och kräftor, mums!
Sedan cyklade vi ner till IP för att lyssna på mycket duktiga musiker. Några danssteg blev det också men de var lätt räknade... Skoj att sitta och surra och träffa en och annan bekant som jag inte träffat på lääänge.

Idag blev det sovmorgon deluxe sen har jag inte gjort mycket mer än att druckit kaffe och surrat med L. Jo, där emellan har det blivit två långpromenader med Bosse, idag var det verkligen höst i luften...



Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela