busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Vår!!!

Publicerad 2011-04-06 20:21:57 i Allmänt

Äntligen, äntligen, äntligen känns det som att våren riktigt är här!

Vet inte om mitt undermedvetna försöker skynda på det hela lite för jag har redan fixat påskris.



Insåg dock innan jag hann riva fram övrigt påskpynt att jag var en vecka fel i kalendern!

Idag var det underbart att gå på promenad med Bosse. Solsken och nästan all snö har smält bort vilket resulterat i mängder av nya sjöar och massor av tranor, svanar och kanadagäss som passar på att vila vid dem.

Det här är i vanliga fall ett nästan torrlagt dike.



Bosse gillar att få gå på annat underlag än snö och is.



Lilltjejen åkte på feber men har redan piggat på sig.
För henne gäller bara hästar nu. I helgen såg hon ut så här




Åhhh, så lycklig hon var!

Sambon och sonen var på folkrace och fick med sig en ny bil hem. Jag tycker att folkrace är en sommarsport så jag håller mej ett tag till men börjar faktiskt se fram emot att säsongen ska dra igång.

Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-04-06 21:18:25

Ja, visst är det VÅREN som har kommit...så skönt idag....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela