busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Underbart!

Publicerad 2011-04-25 18:51:59 i Allmänt

Idag var jag och barnen med mina föräldrar till Gysinge. Våren är verkligen här, ja det är ju till och med sommarvärme! Dagens blogg blir mestadels i bilder och jag tror att de talar för sig själva...



 



























Ja, det är väl det Gysinge är känt för?
Naturen alltså, ja och sen myggen då så klart men jag såg inte till en enda en!

Eftermiddagen tillbringades på agilityplanen med Bosse. Där hade vi dejt med Kicken och M. Skoj att se vad duktiga de blivit! Bosse var efter en nervös start också duktig, han kom ihåg det vi gjorde i höstas och testade även A-hindret och lite slalom. Tyvär så var det för varmt för att hålla på nån längre stund men vi har ju hela sommaren framför oss!

Har även hunnit med lite städning på motorbanan och träffat lite folkracefolk, snart dags för träningsdag!

Nu är det dags att natta barn inför morgondagens verklighet med skola och dagis,
håller tummarna för att de ska somna snabbt...

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela