busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Magont...

Publicerad 2011-04-02 09:46:43 i Allmänt

... har det handlat en hel del om den här veckan. Både jag, sonen och Bosse har drabbats.



För min del har det handlat både om baciller och att fatta ett beslut. Inget stort men det är ändå inte helt lätt när man som jag lider av beslutsångest men jag gick på magkänslan och när jag gör det så brukar det bli bra!
Bosse stackarn blev jättedålig en kväll. Började kräkas och var enormt svälld i magen. Han vill varken gå eller ligga utan stod bara och skakade. Jag började genast tänka magomvändning, förgiftning och andra hemskheter. Hur som helst så piggade han på sig morgonen efter. Min teori är att han måste ha ätit något i stora mängder och det grundar jag på de stora högarna som han lämnat... Hrm...

Frågan är bara vad han mumsat på och efter detektivarbete i kyl, skafferi och sopor så misstänker jag att någon tvåbening bjudit på MÅNGA leversnittar.

Nu mår vi alla bra igen!

1:a april har ju passerat och jag både blev lurad och lurades.
Fick mina elever att hoppa på ett ben och sjunga Blinka lilla för att skolverket sa att just den övningen gjorde barn extra smarta, hihihi! De var så söta mina gobitar och duktiga som dom är så gör dom ju som jag säger att de ska ;)



Nu ska jag njuta av att det är helg trots att solen lyser med sin frånvaro!

Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: annica j

Publicerad 2011-04-03 07:57:23

Skönt att ni är pigg igen :) Ja hundar kan ju sätta i sig både det ena och det andra och får de hjälp är det inte så lätt att ha koll på vad dom får i sig. Tur det inte var nått annat då.



Ha en skön söndag/Annica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela