busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Glad påsk!

Publicerad 2011-04-22 10:21:35 i Allmänt

Igår var det ju skärtorsdag och två fina påskkärringar fanns även här hemma!

De pysslade påskkort innan de tog en tur med sina kaffepannor och sen mumsade de godis i massor!

Jag blev för andra kvällen i rad dålig... Rejält magont, frossa, klåda och rodnad/utslag på kroppen. Kände att det var på väg och tog allergimedecin, gick och la mej och en timme senare var jag pigg igen. Har hänt förut men det var ganska länge sen...

Känner mig ganska sliten så kroppen är kanske extra mottaglig? Kan ju vara en korsreaktion också? Får väl ringa hälsocentralen men hyser inget större hopp till att de kan klura ut vad som är fel...

Äsch. Slutgnällt, ni som inte är doktorer behöver ju inte veta de här!

Nu byter jag ut kvasten mot krattan och tar tag i gräsmattan och ser jag fram emot:

en kväll med sambon som ska innehålla bio och god mat.
en lördag med sovmorgon sen påskfirande i massor med släkten.
 en söndag med hundpromenad och familjemys.
en måndag med städdag ihop med folkracefolket.

Det ryktas att agilityplanen är öppen så det skulle ju vara skoj att ta en tur dit med Bosse för att se vad vi kommer ihåg!


Nu önskar jag er alla



EN GLAD PÅSK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela