busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Nyrenoverad!

Publicerad 2010-10-28 22:01:24 i Allmänt

Torsdag = ledig dag, idag blev det en morgonpromenad sen for jag till kiropraktorn vilket var mycket välbehövligt...

Har haft ont i ländryggen, annars brukar det vara nacke och skuldror som spökar mest. Förklaringen var fyra låsningar... Nu känns det jättebra, tröttheten jag känt senaste veckorna är som bortblåst! Jag kan andas riktigt och när jag satte mej i bilen för att köra därifrån var jag tvungen att dra fram stolen för att nå att koppla ur riktigt så jag var nog rätt sne...

Är så otroligt glad att det finns de som kan hjälpa mig med det här, det är verkligen värt varenda krona!

Passade även på att besöka frisören, det var länge sen...

Familjen mötte upp för en lunch på stan sen blev det shopping på Maxi, inte roligt men välbehövligt och skönt när det är klart! Utanför sålde de nybakade munkar så en påse fick följa med oss hem då barnens kusiner med mamma kom och fikade, trevligt, blir inte så ofta fikastunder nu för tiden.

Efter myspys med barnen så har jag slappat i soffan och nu hamnade jag här då jag väntar på att få höra vilka som kommer till Get Away, spännande värre!!!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela