busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Höstmys

Publicerad 2010-10-16 20:06:02 i Allmänt

Så har ännu en vecka passerat. Jag har varken haft tid eller lust att blogga men här kommer en kort rapport:

Dagarna rusar iväg, lämnar barnen vid åtta och sen jobb och hemma igen någon gång vid fem-sex och då ska det ätas middag sen är det en massa plock, lite mys och nattning. Efter det har jag inte så mycket ork kvar men det hjälper om jag tar en promenad med Bosse.

I veckan har jag provat lite klicker för att få honom att gå fot, fungerar riktigt bra, det gäller bara att jag fortsätter träna! Vi har även haft flera väldigt lyckade hundmöten, skoj!

I torsdags var jag ledig och det fick även barnen vara. Det blev en promenad till mina föräldrar för lite surr och kaffe sen fick vi knata hemåt igen i tilltagande stormvindar men med härlig höstsol. efter lunch for hela familjen till storstan för att fixa pass och lite andra ärenden...

Idag har tvätt och städning stått på schemat sen har vi hunnit med fotbollsavslutning, idrottföreningen hade ordnat det bra med prisutdelning och fika, gissa om det betyder mycket för alla barn att få stå på scen och ta emot pris!!!
Det lyste om dem allihopa och de var väl värda sina pokaler hela gänget.

Väl hemma blev det tacomys...



.... som övergick till godis mys...



Det bästa med hösten är nog att mysa i soffan med tända ljus efter att man varit ute i den härliga höstluften!

Snart är båda juvelerna nattade och jag ska inta soffan i det nystädade vardagsrummet och bara njuta av lugnet och vetskapen om att vi har en helt ledig dag framför oss...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela