busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Gå till kungs?

Publicerad 2010-10-01 19:58:11 i Allmänt

Ja, det är inte jag som tänker springa till kungen men det finns andra som har sådana planer...

Sonen har ännu inte lärt sig säga R vilket idag resulterade i att när han skulle säga "Rasmus, det börjar på R" så blev det istället "Jasmus, det börjar på J" och vi hamnade i ett samtal om huruvida det började på R eller J men han satte ganska snart punkt på diskussonen:
-det är min sämsta bokstav, varför ska den finnas för egentligen? det ska jag säga till kungen!
Gobit!!!!

Har haft en underbar dag, på jobbet var det friluftsdag med orientering och jag var stationerad i skogen, världens bästa jobb att vara med glada barn ute i solen!

Bosse har varit rädd av sig idag, fattar inte varför men raggen har till och med synts och det var ett bra tag sen, kanske han var slutkörd för nu har han bäddat ner sig i soffan på bästa Jack Russellvis!



Vi andra ska nu göra honom sällskap framför Idol!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela