busbosse

Bus Bosses blogg som även handlar en hel del om oss andra i familjen.

Annorlunda promenad

Publicerad 2010-11-06 19:10:41 i Allmänt

Idag samlades de Årsundabor som ville vid IP för en gemensam hundpromenad. Tror att vi var 12 mattar och 15 hundar. Tjejen som dragit igång det hela har tänkt att vi träffas varannan  lördag fortsättningsvis, de som kan och vill hänger med, ett jättebra initiativ!

Vädret var helt underbart, tror vi gick i en och en halv timme?

Jag fick ju uppmaningen att skriva att Bosse var duktig så jag gör väl det ;-)
Det gick faktiskt bra så jag ser fram emot nästa sväng, bra träning både för mej och Bosse, både mentalt och fysiskt!

Kamera hade ju inte jag med mej men det hade många andra, här finns flera bilder att beskåda.

Har nyss klivit upp ur sängen efter en svacka, nässelutslag och jättemagont, kom lika hastigt som det gick över, var väldigt länge sen sist det hände, i våras tror jag? Lite mystiskt är det...

Nu ska här nattas barn innan jag, sambon och Bosse tar över soffan och fjärrkontrollen!

Kommentarer

Postat av: Lisa & Gossarna

Publicerad 2010-11-08 08:53:43

Så ja.... bra du lyder!! :D

Hoppas det dröjer ännu längre till nästa skov. Inte kul och jag förstår att du undrar vad som kan ha triggat igång det? Stressad?

Var rädd om dig. Om inte förr så ses vi väl om 2 veckor då.

Kram Lisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bosses matte

Bor på en liten ort med min sambo samt vår son och dotter. Jag jobbar som fritidspedagog. Började blogga då vi köpte Jack Russellvalpen Bosse sen har det rullat på...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela